Dagens Oksana – Oksana Wilhelmsson


Oksana Wilhelmsson, Chippens fru!

Dagens Oksana blir ännu en ryss, Chippens fru, alltså Oksana Wilhelmsson

Jag gillar tjejer med stort fluffigt hår, och mot all förmodan hittade jag en bild på Oksana där hon både hade fluffigt hår och kläder på sig! Jobbigt att behöva censurera bilderna.. Ni skriker dock efter Oksanor, så jag måste självklart leverera! Verkar vara ont om bilder på Ukrainska Oksanor, imorgon ska jag dock hitta en!

Om Molibar

Jag är en fantastisk programmerare, och då jag inte räcker till kompenserar jag det med en enorm passion för mitt jobb. Gillar att jobba hårt och är villig att göra vad som helst för att inte missa en deadline. Finns inget som hetsar mig mer än en omöjlig deadline, det är då det är som roligast att jobba.
Detta inlägg publicerades i Ukraina - Juli 2011. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar